ITResan.com

ITResan.com

بهترین بازی های PS4 | لیست 60 بازی برتر پلی‌ استیشن

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 60 بازی پلی استیشن برتر با توجه به نمره متاکریتیک آن‌ها بپردازیم و مروری بر بهترین بازی های PS4 و PS5 داشته باشیم.

بی‌شک یکی از بهترین کنسول‌های تاریخ و البته یکی از پرفروش‌ترین‌های آن‌ها پلی‌استیشن 4 بوده است. حال با نزدیک شدن به اتمام نسل هشتم و معرفی و عرضه کنسول PS5 قصد داریم مروری داشته باشیم بر برترین بازی‌های تاریخ PS4 از نگاه متاکریتیک که همگی بر روی کنسول جدید سونی نیز قابل تجربه هستند.

توجه داشته باشید که در سایت متاکریتیک برخی رتبه‌ها به بسته‌های الحاقی اختصاص داده شده که ما در این لیست آن‌ها را حذف کردیم و صرفا به معرفی یک نسخه از هر بازی بسنده کردیم. شما می‌توانید لیست بهترین بازی‌های ایکس باکس را نیز مطالعه کنید. به مقالات بدترین بازی پلی استیشن و بدترین بازی ایکس باکس نیز سر بزنید.

 


برای مطالعه کامل بر روی قسمت زیر کلیک کنید:

بهترین بازی های PS4 | لیست 60 بازی برتر پلی‌ استیشن | آی‌ تی‌ رسان

بهترین بازی های PS4 | لیست 60 بازی برتر پلی‌ استیشن | آی‌ تی‌ رسانمعرفی 60 بازی برتر پلی‌استیشن با توجه به نمره متاکریتیک آن‌ها برای تشخیص بهترین بازی های پلی استیشن در PS4 و PS5 سونی

itresan.com

به نظر شما جای کدام بازی در لیست بهترین بازی های PS4 ما خالی است؟ کدام بازی به عقیده شما بهترین بازی پلی استیشن است؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

منبع: آی‌تی‌رسان

ITResan.com
ITResan.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋